چرا باید از کاغذهای بازیافتی استفاده کرد؟

 

چرا باید از کاغذهای بازیافتی استفاده کرد؟

وقتی صحبت از ارتباطات کاغذی به میان می‌آید، کاغذ بازیافتی سبزترین گزینه است، انرژی، آب کمتری مصرف می‌کند و انتشار کربن کمتری نسبت به تولید کاغذ غیر بازیافتی تولید می‌کند و در عین حال میزان ضایعات را برای دفن زباله کاهش می‌دهد - همانطور که کاغذ می‌تواند 4 تا 5 بار بازیافت شود. با پیشرفت تکنولوژی و فرآیندها، کاغذ بازیافتی اکنون به سفیدی تبدیل شده و عملکرد چاپی مشابه کاغذ بازیافت نشده دارد.

دفن کاغذهای باطله در محل دفن زباله باعث آزاد شدن گاز متان می شود که 23 برابر بیشتر از CO2 برای محیط زیست مضر است.

به طور متوسط، تولید کاغذ الیافی بکر و به دنبال آن سوزاندن، دو برابر انرژی مورد نیاز برای تولید کاغذ بازیافتی مصرف می کند.

بازیافت در مقایسه با سوزاندن کاغذ، انتشار CO2 را 20 درصد کاهش می دهد.

الیاف کاغذ را می توان 4 تا 5 بار بازیافت کرد.

فرآیند ایجاد کاغذ بازیافتی 31 درصد انرژی کمتری نسبت به تولید کاغذ فیبر بکر مصرف می کند.

تولید یک تن کاغذ بازیافتی 35000 لیتر آب کمتر از تولید یک تن کاغذ الیافی بکر نیاز دارد.

برای تولید 1 تن کاغذ بازیافتی Cocoon به 1.2 تن الیاف بازیافتی نیاز است، اما برای تولید 1 تن کاغذ فیبر بکر به 2.5 تن چوب نیاز است.

آیا استفاده از کاغذ بازیافتی مزایای دیگری دارد؟

علاوه بر مزایای واضح زیست محیطی و اجتماعی، استفاده از کاغذ بازیافتی می تواند یک دارایی برای سازمان ها در زمینه های زیر باشد:

نام تجاری - استفاده از کاغذ بازیافتی برای برند شما خوب است زیرا نشان دهنده تعهد به محیط زیست است.

CSR - محیط زیست بخشی از بسیاری از سیاست های CSR است و انتخاب کاغذ بازیافتی می تواند بخشی از راه حل برای تحقق این تعهد باشد.

ارتباطات - روشی بصری برای حفظ ارزش های برند.

تایید شده - استفاده از کاغذ بازیافتی توسط UNEP (برنامه محیط زیست سازمان ملل متحد)، WWF و Greenpeace تایید شده است.

بیانیه مزایای زیست محیطی - با استفاده از کاغذهای بازیافتی Arjowiggins Graphic، می توانید صرفه جویی های زیست محیطی را که با "EBS" انجام داده اید نشان دهید. این مقدار دقیق دفن زباله، CO2، چوب، آب و انرژی را که با استفاده از کاغذ بازیافتی ذخیره کرده اید نشان می دهد.

با استفاده از کاغذهای بازیافتی و با انتخاب چاپگری که به محیط زیست متعهد است، می توانید از رویکردی کاملاً محیطی برای ارتباطات چاپی اطمینان حاصل کنید. کاغذهای بازیافتی ما به چاپگرها این فرصت را می دهد که اعتبار زیست محیطی مانند ISO 14001، FSC و PEFC را کسب کنند.

کاغذهای بازیافتی چگونه ظاهر و عملکردی دارند؟

کاغذهای بازیافتی در طیف وسیعی از رنگ سفید موجود است. از طبیعی تا سایه روشن سفید. سفیدترین کاغذهای ما بازیافتی به نظر نمی رسند و با کاغذهای الیافی اصلی قابل مقایسه هستند. در حالی که کاغذهای طبیعی ما دارای زیبایی شناسی تاریخی با کاغذ بازیافتی هستند.

اکنون تحقیق و نوآوری در صنعت کاغذ بازیافتی به این معناست که چاپ روی کاغذ بازیافتی به معنای نزدیک شدن به فرآیند طراحی یا چاپ به روشی متفاوت نیست.